🥋 Stort tillykke til vores dygtige karatekaer! 🥋

I dag, lørdag den 6. juni, har 5 af vores medlemmer været til graduering i Bosatsu og de kom hjem med flotte nye grader! 👏
⭐ Malte 4. kyu
⭐ Mio 3. kyu
⭐ Atlan 2. kyu
⭐ Lars 1. kyu
⭐ Yaren 1. kyu

Bag hvert nyt bælte ligger masser af træning, disciplin og viljen til at udvikle sig.
Vi er utrolig stolte af jer alle sammen! 💪🥋

Smid gerne et stort TILLYKKE i kommentarerne til vores nygraderede karatekaer, de har fortjent det! 👇🎉

#ItosuKaiKarateDoSlagelse #Karate #Graduering #NytBælte #StoltKlub 🥋👏